BUSINESS NUTRITION

AKO NESTRÁCAŤ KLIENTOV A AKO KOMUNIKOVAŤ S AKTUÁLNYMI A BÝVALÝMI KLIENTAMI?

5 tipov, ako nestrácať klientov a komunikovať s aktuálnymi

Tieto tipy sú opäť subjektívne a popisujú postupy, ktoré fungujú mne a pomohli mi vybudovať Centrum Výživy. Nehovoria o tom, či budú fungovať aj tebe, ale môžu ťa inšpirovať.

1. Iniciovať a priamo naplánovať pri odovzdávaní nutričného plánu ďalšie, kontrolné stretnutie po mesiaci až dvoch, kde sa štandardne spýtam klienta ako sa cíti, ako sa mu dodržuje režim, ako sa na to adaptoval, či vidí výsledky atď. plus robím analýzu zloženia tela (Inbody, kaliperometria, antropometria) a po interpretovaní výsledkov navrhnem ďalší postup – pokračovanie v režime, alebo úpravy.



Zbytok článku je chránený heslom. Pre zobrazenie obsahu prosím zadajte heslo.
Návod, ako získať prístup k obsahu nájdeš: TU

BUSINESS NUTRITION

AKO NESTRÁCAŤ KLIENTOV A AKO KOMUNIKOVAŤ S AKTUÁLNYMI A BÝVALÝMI KLIENTAMI?

5 tipov, ako nestrácať klientov a komunikovať s aktuálnymi

Tieto tipy sú opäť subjektívne a popisujú postupy, ktoré fungujú mne a pomohli mi vybudovať Centrum Výživy. Nehovoria o tom, či budú fungovať aj tebe, ale môžu ťa inšpirovať.

1. Iniciovať a priamo naplánovať pri odovzdávaní nutričného plánu ďalšie, kontrolné stretnutie po mesiaci až dvoch, kde sa štandardne spýtam klienta ako sa cíti, ako sa mu dodržuje režim, ako sa na to adaptoval, či vidí výsledky atď. plus robím analýzu zloženia tela (Inbody, kaliperometria, antropometria) a po interpretovaní výsledkov navrhnem ďalší postup – pokračovanie v režime, alebo úpravy.



Zbytok článku je chránený heslom. Pre zobrazenie obsahu prosím zadajte heslo.
Návod, ako získať prístup k obsahu nájdeš: TU

Shopping Basket